top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 189


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

می آیند...
نگفتنی هارامیگویند
شنیدنی را نمیشنوند
ناخواسته هارا میخواهند
نبایدهارا میسازند
...

نشکستنی ها را میشکنند
و ماندنی ها را میبرند....
همه چیز درست است ...
درست همانگونه که نباید باشد.....!



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت12:52---25 آبان 1391
یـ ـه وقــتـایــے

هــسـت ڪـــﮧ
بـایـــد لــم بـدے یـــﮧ گــوشـــﮧ

و جـــریــاטּ زنـدگـیـت رو فــقـط مــرور ڪــنــے

بــعـدشــم بـگـے :

" بــــﮧ ســلامــتـے خـــودم ڪـــﮧ ایـنـقدر تــحـمـل داشـــتـم "


پرنسس
ساعت0:13---25 آبان 1391
می روم...به کجا؟











نمی دانم ....حس بدی ست...





بی مقصدی!











کاش نه باران بند می آمد...





نه خیابان به انتها می رسید....


دریا
ساعت21:52---24 آبان 1391
سلام
خب این وب هست دیگه
هنوز وبمو کامل نکردم مطالب وب قبلی که فیلتر شدو جمع کنم تا فردا وب جدید میزنم ولی بلاگفا
اینجا هم تو وب سارا
گریه حرف اخرم بود
مطالبمو میذارم واسه اینکه از لوکس بلاگ نمیشه واسه بلاگفا نظر گذاشت
به نظرت مطالبمو رمز دار کنم که فیلتر نشم؟؟؟؟


kataun
ساعت15:12---24 آبان 1391


دختر بداخلاق
ساعت14:52---24 آبان 1391
سلام

فیلتر شدم

ادرس جدید خواستی بخبر تا بهتبدم

بلاگفا هس
پاسخ:bahosh chejori khabareti konam,khob adres midad


زهره
ساعت13:07---24 آبان 1391
يكي از قوانين رپ خوندن اينه كه بايد مثه گوريل قوز كني دستاتم مثه دو تا وزنه ي سنگين آويزون باشن و هي بگي هي يو ماده فاكز
آپـــــــــــــــــم


دختر چادری
ساعت0:04---24 آبان 1391
سالها پیش مرد فروشنده ای که از شهر بیرون رفته بود،

پس از بازگشت متوجه شد که در غیاب او خانه و فروشگاهش آتش گرفته و سوخته

و بدین ترتیب تمام دارایی خود را از دست داده بود.

اما او چه کرد؟ لبخند زد و چشمانش را به سوی آسمان گرفت و گفت:

خدایا می خواهی که اکنون چه کنم؟

روز بعد لوحی را بر ویرانه های خانه و فروشگاهش آویخت که روی آن نوشته بود:

فروشگاهم سوخت، خانه ام سوخت، کالایم سوخت،

اما ایمانم نسوخته است،

فردا شروع به کار خواهم کرد.


zahra
ساعت20:30---23 آبان 1391
به اولین شخصی که گفتم دوست دارم تو بودی ولی انقدر دل شکستن برات راحت که دل ما رو هم شکستی مشکلی نداره انقدر دل ما شکسته که دیگه ضد ضربه شده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com